czwartek, 23 sierpnia 2012

rainy



Pogoda powoli zaczyna sie psuć. Szybkimi krokami zbliża się do nas jesień, która potrafi być bezwzględna. Dzisiejsza stylizacja to połączenie czarnych legginsów z beżowym topem z czarnym kołnierzykiem plus kilka dodatków. Stylizacja raczej prosta – klasyczna, ale nie zawsze musi być pazur:)                                                                                                                 Zapraszam!!!!!













                                                                    pics by Stefanii


                                                                  shirt - atmosphere
                                                                  leggins - assos
                                                                  sunnies - prada
                                                                  jewelry - Mfashion
                                                                  bag - louis vuitton
                                                                  shoes - Mfashion

41 komentarzy:

  1. Stylizacja niby prosta, ale robi wrażenie.
    Bluzka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona jak dotąd! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i jak dla mnie z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. superowa ; ***

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja i pazur jest;)
    pozdrawiam;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przeciekawe okularki :) bardzo mi się podobają :* / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcesz oddać mi tej torebki może <3?
    Bardzo ładnie wyglądasz, robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. love those leggings and ring! loving your blog! i am now following you :) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks so much for your comment and for following me today! I love this outfit so much and really love the jacket with the pants!!! So stylish, and I am following you back girl! Have a great day! xx Pip

    http://easyoutfitsbypip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety, jesień jest już coraz bliżej... :( Świetna stylizacja, na 6 zdjęciu strasznie przypominasz mi Angelinę Jolie :) Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz bezbłędnie! :)
    Pięknie! ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham te okulary !

    OdpowiedzUsuń
  13. Na 6 zdjęciu jak J.LO ! :D Piękna jesteś. Świetnie się ubierasz ! :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje pierścionki, bluzka i torebka są genialne!!<3
    a kołnierzyk jest z bluzką czy dopinany??

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary wymiatają:)
    PS. Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/ Mam nadzieję, że to co robię Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo,ze stylizacja prosta, to jest z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała bluzka, biżuteria! ahhh piękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. You look beautiful very style-ish! we can follow each other, that would be awesome, just let me know xx
    www.lam-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I want your entire outfit from head to toe!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie trochę za dużo szczegółów, ale koncepcja stroju mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)
    + świetna stylizacja! bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzeczka bardzo mi się [podoba
    zesraw masz rewelacyjny!!!
    nie wiem czy ktoś już ci to mówiła ale jestes podobna do Jenifer Lopez :DDD


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. I loved the ring on your finger .. amazing!
    I like your look! .. stylish ...
    Thank you for coming to my blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you that follow me ..
    I follow you too.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie zestawy:) obserwuje;)

    zapraszam do siebie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. adore this look! great accessories! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  27. wzdycham cały czas do tych okularów Prady, och i ach:)

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG! Twoje pierscionki z tego posta chyba teraz beda mi sie snic po nocach! sa cudowne! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jesień daje szeroką paletę zajebistych stylizacji :)! Bluzka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. w tych okularach jesteś podobna do Jennifer Lopez:)
    cudnie wyglądasz! zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. śiwetna stylizacja :) ślicznie Ci w takich kolorach :)
    dzięki za wizytę i zapraszam częściej :)
    pozdrawiam ślicznotko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. niesamowity pierścionek/pierścionki :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, ciekawa biżuteria! :* obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne legginsy i okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierścionek jest najlepszy! :))
    ogółem stylizacja jest świetna!

    obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I LOVE this outfit, your glasses are perfect.

    OdpowiedzUsuń