sobota, 1 września 2012

green

Dzisiejsza stylizacja to połączenia długich spodni w kolorze malachitowym z beżową marynarką . Jak Wam podoba się ta  jesienna stylizacja ? ZAPRASZAM  !!!















                                                            PICS BY STEFANII
                                                         
                                                           pants - zara
                                                           jacket - river island
                                                           scarf - mango
                                                           shirt - h&m
                                                           bag - LV
                                                           jewellery - Mfashion
                                                           shoes -  zara

22 komentarze:

  1. Bardzo fajne połączenie!:) śliczne masz włosy...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit;) super apaszka;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie wszystko jest super , jedynie zegarek nie pasuje . Pozdro Monia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super look !!

    wyglądasz bardzo elegancko !!!

    i ile masz bransoletek :))

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda ze sobą doskonale, brawo :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, wyglądasz świetnie;)

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz idealnie, bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. obwieszone rece niegdys były moją domeną, niestety z przyczyn praktycznych musiałam zredukowac błyskotki ale w stanie mojego umyslu wciaz funkcjonuja ;D i kiedy moge sie "obwiesić" to sobie nie odmawiam xD

    swietna sylizacja na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi standardowo nie odpowiada zbyt duża ilość detali , nie wiem gdzie mam patrzeć po prostu, zdjęłabym kilka bransoletek i pasek i było by idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne stylizacje i inspiracje ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Twój styl:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. You are so chic in this outfit!!
    Congrats!!
    Love your shoes

    http://fashiondng.blogspot.gr/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się marynarka :)
    Pozdrawiam!
    H A L L O W K A A
    P.S. U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no mnie baaardzo się podoba!
    pozdrawiam! pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba dam szansę apaszkom, które zalegają gdzieś na dnie mojej szafy! :) Zazdroszczę Ci tej marynarki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi sie ze jest za duzo dodatkow... jewellery za duzo roznych stylow - 6 na 10

    OdpowiedzUsuń