piątek, 2 listopada 2012

fur

Hej przygotowałam dzisiaj dla Was stylizację!! Sportowe bryczesy połączyłam z eleganckim futerkiem z lamy w odcieniu burgunda, który jest hitem tej jesieni....Całośc zestawilam z litami dzięki czemu uzyskałam zamierzony efekt ... Aby stylizacjaa nabrała oryginalności postanowiłam do włosów wpiąc pióra oraz waolkę, które dodają całości szczyptę nonszalancji...:))) Jak Wam podoba się moj look :)???
ZAPRASZAM NA MOJEGO FAN PAGE'A !:

https://www.facebook.com/pages/Mfashion/369722756418099?ref=hl


















fur - zara
shirt - burberry
pants - h&m
wallet - LV
jewelry - Mfashion 
headpiece - DIY



12 komentarzy:

  1. Lity = <3! genialne są te buty.
    Ciekawie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja;* na prawdę oryginalna, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit! ;) Cudne buty! Doskonałe połączenie!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Glamour chic ! Love ! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne futerko !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, bardzo podoba mi się to futerko, na błyskotki też nie pozostałam obojętna. fajne miejsce na sesję

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko sowa mnie nie przekonuje, ale woalka jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Grreat outfit!love the owl <3 so cute

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna sóweczka!! :) Bardzo ładnie wyglądasz.. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog! dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Prezentujesz się na prawdę idealnie, Wszystko świetnie dobrane:) BArdzo mi się podoba :)
    W wolnej chwili, jeślii znajdziesz czas to zapraszam na naszego bloga www.odysejamodowa.blogspot.com. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń