wtorek, 14 maja 2013

summer beige


Czesc Kochani ! Przygotowałam dzisiaj dla Was fajną, letnia, modną , a przede wszystkim wygodną stylizację. Odcienie beżu są na topie nie od dziś, dlatego tym razem  postawiłam na ten kolor.Żeby nie było zbyt elegancko, trapezową, prostą tunike przełamałam niskimi ażurowymi botkami w podobnym odceniu. Jak Wam się podoba??? Zapraszam Was na mój fanpage.. tam codziennie nowe posty:)))Mfashion KLIK



















pics by Robert Judycki

                                                                  tunique - bershka
                                                                  shoes - no name
                                                                  sunnies - Ray Ban
                                                                  watch - Tory Burch
                                                                 







21 komentarzy:

  1. mnie się mocno podoba. ;D Tak..lekko. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. okularki całkowicie mnie powaliły :)) zapraszam do obejrzenia moich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your boots with this dress and that scarf as a hair band is lovely with this! Great look! xx Pip

    *** PLEASE STOP BY TO JOIN MY WORLDWIDE OASAP GIVEAWAY ENDING IN 9 DAYS!

    http://easyoutfitsbypip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia i stylóweczka,ale ja bym wzieła inne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beże na maksa! :)
    Tunika jest świetna!

    http://malkiszia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś boska .. pięknie
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie słodka i romantyczna ta stylizacja:) jestem bardzo na tak.
    http://whateverubelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo stylowo! Świetny pomysł z opaską, bardzo lubię takie ozdoby do włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja: luz z nutą elegancji, trochę na styl J.Lo ;)
    http://lucakreowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba po całym placu tańczyłaś ;p Bardzo ładnie wyglądasz w takim kolorze nude i megaśne włosy!
    Buty i okularki jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Modelka lepiej by tego nie zrobiła. Sexy tunika. Kolory super dobrane. Idealna fryzura i fajnie chusta wpleciona. Widać że bardzo dobrze i swobodnie się w tym czujesz. Botki ok ale mogły być na jakimś obcasie. Okularki i zegarek dopełniają wszystkiego. Fotki zawodowe. Ocena 5-

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko ♥ ♥ świetnie świetnie świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna stylizacja. Rewelacyjny blog. Bede zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuje, za przemiłe komentarze !!! to mnie bardzo motywuje do działania !!!! dzieki , ze jestescie buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sukienka, fajnie zaglądać na Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń