poniedziałek, 11 lutego 2013

grey orange

                                           
                                                            Heyyy Kochani !!!

Już nie mogę znieśc tej ciągłej zimy, tych mrozów, chlapy ! Marzę o gorącym słońcu, które lekko muśnie moją bladą skórę kolorkiem :PP ale wierzę w to , że taka chwila nadejdzie..AA wracając do rzeczywistości przygotowałam dla Was stylizacje raczej prostą bardziej nadającą sie na wieczorne wyjscie, oczywiscie letnim wieczorem:)) Postanowiłam jednak trochę poszalec jeżeli chodzi o fryzurkę ... Sami zobaczcie i oceńcie :)) Zapraszam do polubienia mnie na FB  KLIK















                                                                pics by Stefanii

                                                                blouse - no name
                                                                pants - bershka
                                                                jewelry  - Mfashion



6 komentarzy:

  1. dla mnie CZaD!!! :*:*


    piękna!!!! :))))



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jak JL :)
    świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Ja już nawet o lato nie proszę , aż taka zachłanna nie będę , ale chociaż niech wiosna nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę już wiosne i lato, kocham miesiąc maj, wtedy wszystko budzi się do życia, jest pięknie! super wyglądasz spodnie w panterkę rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba przyznać, że bluzka jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń