niedziela, 3 lutego 2013

hip hipo

Witajcie !!!  Jestem już 25- cio latką hmmm w zasadzie czuję się normalnie , nic spekularnego się nie wydarzyło , chociaż kiedys czytałam , że od 25-ego roku życia człowiek przestaje rosnąc i idzie już w dół hehehe , mam nadzieje , że z mojego 160cm nie pójdę już bardziej w dół:PP a propos wczorajszego dnia jeszczce raz chciałabym Wam wszystkim podziękowac za życzenia i za to , że jesteście ze mną i mnie wspieracie , dlatego jak najszybciej postanowiłam zrobic dla Was nową stylizację . Mój dzisiejszy look jest sportowy, luzacki ( mimo tego , że kocham klasyke i elegancję) uwielbiam także założyc coś luźnego, coś w czym czuję siębardzo dobrze .Czarne legginsy nabijane cwiekami zestawiłam z neonowym t-shirtem !! Jak się Wam podoba????? Zapraszam na stronę Mfashion KLIK 











pics by Stefanii

leggins - no name
t-shirt - new look

20 komentarzy:

  1. super rockowo : DDDDD


    wielbię!!!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spóźnione wszystkiego najlepszego :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko świetny zestaw! <3 Jesteś cudowna! OBSERWUJĘ! <3

    PS.
    Chciałam się zapytać, czy nie wzięłabyś udziału w konkursie na moim blogu? Szczegóły tutaj:
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2013/02/konkurs_3.html
    Do wygrania kubek z Honey oraz autografy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Bardzo interesujący. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie genialne legginsy! Obserwuję :* i zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione ale najlepszego :) fajne leginsy ;) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę spóźnione ale spełnienia marzeń :D Świetna stylizacja :D

    obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. super legginsy !

    i piekne paznokcie :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny look;)!
    cudowne legginsy
    <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi!I follow now,please follow me back!
    Fashion Blog Trust is created for certified your blog about fashion!
    Imperative! Please follow our blog at your request to join this community!thank you
    In order to establish more relationships,between different countries!
    This blog is new, you have to fill it and make it known to your friends
    To add your blog to the Fashion Blog Trust go to comment section at the end of the page leave us a comment and put the name and url of your blog , and the Country.SILVIO

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz.:)
    Dziękuję za odwiedziny , również obserwuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mów, że po 25roku życia maleje się, bo ja już rok musiałabym "rosnąć" w dół :) A też mam tylko 160cm :)
    Podoba mi się Twoj odkryty brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit, podobają mi się Twoje stylizacje, ciekawe legginsy :) z przyjemnością obserwuję by podziwiać dalsze poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja:))
    Mam taką samą bluzeczke;)
    Pozdrawiam gorąco!

    Obserwuję oraz zapraszam: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przesyłam spóźnione życzenia :) a legginsy są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje za odwiedziny:-) rowniez obserwuje z przyjemnoscia gfc#142:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw, świetnie wyglądają te ćwieki na legginsach. Też lubię takie zestawy:) I wszystkiego naj naj, witaj w klubie 25-latek:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie:) Wszystko cudnie się ze sobą komponuje:)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału konkursie na naszym blogu, w którym do wygrania jest bizuteria H&M <3
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń